tisdag 21 september 2010

Tiden går

Upplagd av Jessika kl. 02:09
Mår fortfarande illa :(
Och har ont, känns som mensvärk, men det är tydligen bara livmodern som växer.
Just nu är jag i vecka 8 och ska till barnmorskan för inskrivning i vecka 12 tror jag, för de var så uppbokade nu fram tills dess. Annars hade de velat ha mig där redan i vecka 10 sa de.
Då är det dags för den medicinska inskrivningen, då ska de ta en massa prover, bland annat blodprov, och så ska jag svara på massa frågor om sjukdomar och sånt som går i släkten och mediciner jag äter och allt sånt. Haha kommer bli lite drygt att svara "nej, nej, nej, nej" hela tiden när hon frågar om jag har det ena och det andra och om jag äter mediciner! Haha jag äter helst inte mediciner ens när jag behöver, så min älskade fästman hade problem att få i mig alvedon förra veckan när jag fick feber fast barnmorskan sagt att jag skulle ta alvedon isf för att det är helt ofarligt. :p

Har någon tips mot illamående så får ni hemskt gärna säga till, för jag börjar bli riktigt trött på det!
Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Ung mamma Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez