onsdag 15 september 2010

Ett första besök

Upplagd av Jessika kl. 04:38
Jahapp...
Då har man kommit hem från ett första besök hos barnmorskan :)
Känns riktigt bra och känner mig så väl mottagen där! Det betyder massor!
Som sagt, inget prat om abort utan bara massa råd om hur jag ska göra det bästa för mig och för fostret :)
Längtar verkligen tills min lilla stjärna kommer till världen!
Nästa besök är först i oktober, då ska blodprov och massa annat göras, en medicinsk inskrivning kallas det visst. Spännande tycker jag! Ser verkligen fram emot allt som har med barnet och graviditeten att göra.
Nu i helgen ska jag och älskling hem till familjerna, då ska vi berätta för dem och hoppas att de blir lika glada som vi, eller åtminstone i närheten haha ;)

Såhär ser det lilla fostret ut nu :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Ung mamma Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez